2013. december 9., hétfő

Toboz angyal Karácsonyfa díszek (leírással)


       Nyár elején egy erdei séta alkalmával rengeteg tobozt gyűjtöttem. Mind olyan szépek voltak, nem tudtam otthagyni őket. Nem mintha itthon nem lett volna már egyébként is egy zacskónyi tobozunk különböző méretekben. De a toboz mindig jól jön a háznál, főleg Advent idején :)

Most a sok szép tobozból 6 került hasznosításra. Ragasztó pisztollyal papír golyót ragasztottam a csúcsukra, amiknek az arcát előre megrajzoltam, ez lett az angyalkák feje. A fejére előbb egy akasztót, majd a hajat ragasztottam fel ragasztó pisztollyal. Az organza szalag két végét ferdén vágtam le, hogy trapéz alakú legyen. A közepébe cérnát fűztem, amivel összehúztam a szalagot, elkötöttem a cérnát, majd felragasztottam az így kapott angyal szárnyakat a toboz angyalkákra. 

Remélem ők is gazdára lelnek a bölcsőde Adventi vásárán!




Nincsenek megjegyzések: