2011. december 5., hétfő

Mese az ablakban - téli üvegmatrica

       Három éve minden télen ablakmatricával díszítem a teraszunk ajtaját. Azért a teraszajtót, mert így Ambrus közelről nézheti. Első évben, amikor egy éves volt minden délután alvás után odaültünk az ajtóhoz és meséltem neki a hóval borított falucskáról, amire angyalok vigyáznak. Az egyik alkalommal azt meséltem, hogy a nyuszi azért jött közel a házakhoz, hogy az emberektől enni kérjen, mert a hó alatt nem talál ennivalót. Erre odanyújtotta az almáját a nyuszinak :)
Most 3 éves. Még mindig nagyon élvezi, odaül és nézegeti. Annyi változott, hogy most ő is mesél nekem :)



A sablonokat interneten kerestem a google képkeresőjét használva. Hogy szűkítsem a találatokat, csak a vonalrajzokra kerestem.

1 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.