2011. december 12., hétfő

Karácsonyfa díszek gyöngyből

        Véletlenül akadtam Eva Maria Keiser oldalára, ami sajnos már nem elérhető, de szerencsére kinyomtattam.
Eva fantasztikus dolgokat alkot gyöngyből peyote technikával. Az oldalán barangolva csak ámultam és bámultam, hogy milyen elképesztő dolgokat képesek emberek alkotni egyszerű gyöngyökből. Sok minta leírását közzé is tette, ennek köszönhetően rá kellett jönnöm, hogy igazán nem nehéz elkészíteni őket.
A legegyszerűbbnek tűnő mintát használva készítettem karácsonyfa díszeket:


Ahogy az útmutatás is mondja, nylon zacskóval béleltem ki őket, így szép tartásuk van, nem horpadnak be.
Bonyolultnak tűnik, de nagyon egyszerű, viszont annál látványosabb.
 
Egy kedves olvasóm, Bodor Boglárka el is készítette a gömböt és meg is osztotta velem az gömbről készült fotót. Szerintem nagyon szép lett:
 

 

Nincsenek megjegyzések: