2011. október 10., hétfő

Megjött az ősz

       Október derekára megérkezett az őszi idő is, így már hűvösebb időben gyönyörködhetünk az ősz színeiben. Néhány tubus uvegmatrica festék segítségével a meleg szobából nézhetjük a színes őszi leveleket. Igaz, nem az igaziakat (persze van, aki az igaziakat is látja az ablakából :) ), de azért kedves látványt nyújtanak.

Még tavaly készítettük Ambrussal ezeket és ehhez hasonló leveleket, terméseket. Én rajzoltam meg a kotntúrokat, majd ketten töltöttük ki a színeket.
A teraszajtónkat díszítették akkor is és most is. Ambrus nagyon élvezi, szereti nézegetni, "simogatni" őket.

A mintákat a Cser Kiadó Színes Ötletek - Üvegfestés, térbeli lakásdíszek könyvéből vettük. A levelek színátmeneteit úgy értem el, hogy egymás mellé nyomtam a két színt és a festőtubus hegyével határozott mozdulatokkal összekevertem őket.


Nincsenek megjegyzések: