2015. június 9., kedd

Pénzt nászajándékba


Múlt hétvégén esküvőn voltunk, ahol szintén pénzt ajándékoztunk, ezúttal sem szimplán borítékban.
A menyasszony gyönyörűen horgol és a kedvenc virága a sárga frézia.
Ezért gondoltam, hogy most nem papírból készítek virágot, hanem fréziát horgolok. Találtam leírást az Interneten, de nem igazán tetszett. Amelyik horgolt frézia tetszett, ahhoz nem volt leírás. Kénytelen voltam magam kitalálni. 
Szerencsére a frézia nem egy bonyolult virág, így nem volt nehéz dolgom. 
Időhiány miatt csak 3 szál fréziát horgoltam. A szárát kétszer olyan hosszúra horgoltam, mint amilyen hosszúra terveztem a virágot, a felesleget felhajtottam és duplán fűztem bele ékszerdrótot, hogy legyen tartása. A pénzből megint pillangókat hajtogattam, és ékszerdrótot kötöttem rájuk. Krepp papírból készítettem néhány levelet és csokrot kötöttem belőlük.



2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Megáll az eszem! Milyen szuper ötlet! no és a kivitelezés! (Y)

Dytke írta...

Kedves marisz57!
Köszönöm az elismerést! :)