2014. január 8., szerda

Fischer Tip egy remek kreatív játék


       Dorka ajándékba kapott egy vödör Fischer Tip játékot. Nem ismertem korábban, ezért utána olvastam az interneten. Kiderült, hogy krumpliból készült, ételszínezékkel festve, és mivel ragasztó használata nélkül, vízzel lehet összeragasztani a darabokat, teljesen veszély nélkül adható kisebb gyerekeknek is. 

Eddig még csak egyszer alkottunk vele, de ajánlom minden alkotni szerető gyereknek (és felnőttnek, mert én is nagyon élveztem az alkotást :)).

Először valami egyszerűt gondoltam, hogy készítünk Dorkával. Mondjuk egy koronát a fejére. De ő a kis füzetből a zsiráfot választotta. Persze ahhoz leírás nem volt, csak egy kép. Kicsit módosítottunk rajta, hogy elég legyen a sárga rudacskánk. Én adtam az instrukciókat, Dorka ragasztott. A fülét-szemét-levelet a szájában én készítettem, de a zsiráf többi részét Dorka. A foltok ragasztgatásába Ambrus is beszállt.
Neki egy kardot készítettünk. Ő is egyedül ragasztotta az instrukcióim alapján. 




Nincsenek megjegyzések: