2013. augusztus 5., hétfő

Hajcsat tartó tütü (ingyen leírással)

      
       Az interneten találtam egy tutorialt egy hajcsat tartó tütüről. Már akkor nagyon megtetszett, és tudtam, hogy valamikor el fogom készíteni. Jött is egy remek alkalom, Ambrus egyik csoporttársa meghívott minket a születésnapi bulijára. Az anyukájával egyeztetve megtudtam, hogy szereti a hajcsatokat, hajgumikat és nincs még hajcsat tartója. Remek ajándéknak bizonyult. 

Első látásra azt hittem, hogy varrva van a ruha, de az elkészítése lényegesen egyszerűbb, ragasztással készült.

Tartást két réteg karton ad neki, alakot pedig egy réteg flíz. Erre kerül a felső borítás, vagyis a ruha anyaga.
A tütü csomókba kötött tüll sávokból áll, melyek az alapra vannak ragasztva. A csomókat takarják a derék részen a virágok. 

Csak vékony szatén szalagom volt itthon, ezért, hogy a csatok ne csússzanak le róla, zsinórt ragasztottam a szalag fonák oldalára. 


A hátuljára kétoldalú ragasztót ragasztottam (alátámasztva egy dekorgumi darabbal, hogy az egyenetlenséget kiegyensúlyozza), így nem csak felakasztva, de felragasztva is használható.
 

Nincsenek megjegyzések: