2012. május 21., hétfő

Kis vakond takaró

       Ambrus 1,5 éve szereti a Kis vakondot. Mikor kinőtte a babatakaróját, amire egyébként Dorkának lett szüksége, megkérdeztem milyen legyen az új takarója. Természetesen a válasz Kis vakond volt. De hozzátette, hogy a másik oldala Thomas-os legyen. Mivel általában legalább két takaróhuzatra van szükség, az egyik Kis vakondos, a másik Thomas-os lett.

Először elkészítettem a takarót és hozzá a huzatot, majd mikor elkészültek az applikációk, rávarrtam a huzatra.
Az applikációk elég sok időt vettek igénybe. Rengetegszer átlapoztam Ambrus Kis vakondos könyveit, megnéztem a képeket a Kis vakondos DVD-ken, hogy kiválasszam a legmegfelelőbb képeket. A kiválasztott képeket papírra rajzoltam, körbevágtam, majd felrajzoltam a részleteket a megfelelő színű anyagra. A részeket egyenként körbevarrtam sűrű cikk-cakk öltéssel, majd egymásra helyezve a részeket összevarrtam. A szemeket, piros orrot szintén sűrű cikk-cakk öltéssel hímeztem.
Ilyen bonyolult applikációkat korábban még nem csináltam, ezek az elsők.




 A Thomasos applikációval nem vagyok megelégedve, mert kicsit nagy lett az arca, és a csillag elmozdult felvarrás közben, így kicsit gyűrött, de Ambrus nagyon szereti, ezért kibékültem vele :)



Nincsenek megjegyzések: