2012. április 12., csütörtök

Kirakós a hűtőn a Praktikából

      Az áprilisi Praktika újságban találtam ezt az ötletet. Az ötletet felhasználva, továbbgondolva készítettem el a mi hűtőmágnes kupak-állatainkat. A cica és a kutya az újságból való, a többi saját ötlet. Van még néhány ötletem (bari, csibe/kacsa, nyuszi), de egyelőre ennyire volt időm.


Ambrusnak nagyon tetszettek. Mindig összecseréli a testrészeket :) Dorka is szeretné, de miután leszopogatta a malac egyik szemét, amit azóta sem találtam meg, inkább feljebb raktam, hogy ne érje el. Édes, amikor csimpaszkodik a hűtő fagyasztó részének az ajtaján, hogy elérje őket, de szegénykém hiába próbálkozik.

Az elkészítés a Praktika weboldalán is olvasható (igaz sablon csak az újságban van).
Némi rajztudással nagyon egyszerű sablont készíteni: körbe kell rajzolni a kupakot, majd hozzárajzolni a test/fej többi részét.

Nincsenek megjegyzések: