2012. április 23., hétfő

Hordozható Játszószőnyeg/autópálya

       Nemrég egy szlovák kézműves "piactéren" találtam egy szőnyegvárost. Sajnos nem mentettem el a képet, és már nem is találom. Semmire nem emlékszem belőle, csak az autómosóra, és arra, hogy összehajtható, hordozható.

Elég gyakran utazunk, mert a nagymamák vidéken laknak, ezért gondoltam, csinálok a kisfiamnak én is egy hordozható szőnyegvárost.


       Ambrus legtöbbször autómosóba, gumishoz és szervizbe "viszi" az autóit, ezért lettek ezek a szőnyegváros fő elemei társulva egy benzinkúttal. Az autómosó ötletét "loptam", a többi saját ötlet.


A szőnyegváros két oldalán, a tó és a lakóházak alatt 4-4  "mélygarázsban" parkolhatnak az autók, így a játék befejeztével autótárolóként funkcionál.


Összehajtogatva akkora helyet foglal, mint egy gyerek pulóver, így nem foglal sok helyet az utazó csomagban.


Nincsenek megjegyzések: