2012. január 4., szerda

Madáretető

      A Praktika magazin novemberi számában volt néhány ötlet, hogyan lehet üdítős dobozból madáretetőt készíteni.
Az ötletet felhasználva, kicsit módosítva készítettem én is egyet. Fehér festékkel lealapoztam, a díszítést pedig Ambrusra bíztam.



A kis ezermester elővette kedvenc festékét, és nekilátott az alkotásnak. Az eredmény pedig magáért beszél :)

Én évek óta próbálom az udvarunkra vonzani a madarakat, de sajnos mivel nem zárt az udvarunk és utcafrontra néz, elég zajos, emiatt nem szívesen jönnek hozzánk. Főleg, mert a szemben lévő parkban és a zárt udvarokon, csendesebb helyeken találnak maguknak bőven eleséget. Úgy döntöttem hát, hogy bevisszük a madáretetőt az óvodába, aminek zárt udvara van, és sok madár jár lakomázni a gyerekekhez. Remélem a madaraknak is tetszeni fog a madáretető, és szívesen esznek majd belőle.

Nincsenek megjegyzések: