2012. január 23., hétfő

Itt a farsang, áll a bál... - focilabda jelmez


       

       Amikor Ambrus bölcsődés volt, már január elején tudta, hogy focilabda szeretne lenni a farsangon. Annyira szilárd volt az elhatározása, hogy mindvégig kitartott mellette. Nem volt más választásom, el kellett készítsem neki a jelmezt.

A gond csak az volt, hogy olyan jelmez kellett, ami:

      - nem akadályozza a mozgásban
      - aludhat is benne, ha nem akarja levenni
      - wc-zéskor nem okoz gondot, nem hátráltatja a vetkőzést






Interneten próbáltam ötleteket találni, de nem sok sikerrel jártam. Végül megvilágosodtam, és megálmodtam a jelmezt :) Body formájú, vállán tépőzárral záródik.
Szabályos 5- és 6 szögekből varrtam össze, amilyen egy klasszikus focilabda.

focilabda jelmez eleje
focilabda jelmez háta

 

Nincsenek megjegyzések: