2014. november 24., hétfő

A megunhatatlan só-liszt gyurma

Óraátállítás után már 5 órakor úgy érzem, hogy már este van, pedig még bőven van hátra a napból. És mivel lehet lekötni két ovist a kora esti órákban? Például gyurmával. Legalábbis az én gyerekeim imádnak gyurmázni. Általában fagyit készítenek nekem, illetve hot-dogot.
A bolti gyurmákkal az a bajom, hogy hiába zárjuk le légmentesen használat után, mégis viszonylag hamar megkeményednek, kiszáradnak. Egyszer-kétszer még át tudom gyúrni nedves kézzel, de így sem tart sokáig. Ezért készítettem nekik egy nagy adag só-liszt gyurmát. Ezúttal kipróbáltam a Színes Ötletek blogon talált főzött gyurma receptet.  
Dupla adagot csináltam, de négy felé osztottam, így négy színű gyurmánk lett. 
Eredetileg ilyen szép élénk színűek voltak. Ételfestékkel színeztem őket úgy, ahogy a recept írja, a vízhez kevertem a festéket.


Hónapok óta ezzel játszanak, a hűtőben tartjuk a gyurmát. Igaz, azóta egyszínűvé változott a négy kupac gyurma :)

Nincsenek megjegyzések: