2014. február 16., vasárnap

Egyszerű mókus jelmez farsangra (leírással)

        Megrendelésre készítettem ezt a mókus jelmezt farsangra. Alapnak kell hozzá egy póló és egy nadrág barna vagy narancssárga színben. Lehet mindkettő azonos színű, vagy egyik ilyen - másik olyan.
A sapka egy narancs (de lehet barna is) színű sapka, amit póló anyagból varrtam, két kis pom-pom pamaccsal. A pom-pom -okat narancssárga-rozsda-barna színekből készítettem.
A farokhoz szintén ezekből a színekből 6 pom-pom -ra van szükség. Ezen kívül egy darab peddig nádra (vagy drótra), és egy narancssárga fonalból horgolt hengerre. Magic ringbe 5 hamispálcát horgoltam, majd hamispálcákkal horgoltam tovább a kívánt hosszúság eléréséig.
A nádat belefűztem a hengerbe és eldolgoztam a végeit, hogy ne tudjon kibújni. A pom-pom -okat egyesével felvarrtam a hengerre úgy, hogy a henger aljából kb. 3-5 cm kilógjon. Ezt a kilógó darabot kell a nadrághoz varrni.