2013. július 2., kedd

Játék pénztárgép dobozokból


       Ambrus egy ideje érdeklődik a számok és főleg a pénzek iránt. Imádja a "pénzes társas játékot", és sokszor játssza azt, hogy valahol valamiért fizet. Próbája megérteni, hogy mikor és miért van visszajáró. 
Hogy ne a társas játék papír pénzeit használja, csináltam neki játék pénzeket. Egészen egyszerűen a Magyar Nemzeti Bank oldalán található Magyar papírpénzek képét kimásoltam, lekicsinyítettem és kinyomtattam. 

Aztán eszembe jutott, hogy jól jönne egy pénztárgép is, és hogy valamikor volt egy dobozból készült pénztárgép leírása a Praktika magazinban. Meg is találtam egy korábbi számban. Egy bon-bon -os és egy teás doboz kellett hozzá, színes papír, és dekorgumi, mert az eredeti leírással ellentétben a gombokat nem papírból, hanem dekorgumiból készítettem. 
A fényképek még az elkészítés napján készültek, de már látszik rajtuk a használat, mert Ambrus és Dorka rögtön használatba vették. 





Nincsenek megjegyzések: