2013. február 4., hétfő

Horgolt hóvirágok

A mi kertünkben már kinyíltak az első hóvirágok. Konkrétan kettő :)
A szép napsütésben igazi tavaszi hangulatom támadt, pedig tudom, hogy még csak február első napjait éljük, biztosan tartogat még hideget idénre ez a hónap. De inkább nem gondolok erre, kiélvezem ezt a pár nap enyhe, napsütéses időt.

És miért is írok a kinyílt hóvirágokról?

Hogy megmutassam, a lakásunkban a hideg ellenére már hetekkel ezelőtt kinyílt 3 hóvirág. Igaz, nem igaziak, horgoltam őket, és az igaziakkal ellentétben illatuk sincs, de szép tavaszi hangulatot árasztanak a lakásban.

Még mindig rengeteg felfedezni valóm van, ami a horgolás lehetőségeit illeti. Egy a sok közül a virágok horgolása. Az interneten találtam ennek a hóvirágnak a leírását. (Itt találod.)

Én a szárát is horgoltam, (láncsorba egy sor hamispálcákat) és vékony zöld színű gyöngyfűző drótot fűztem bele. A mintához annyit tettem hozzá, hogy a belsejébe, a szirmok felső szélénél, ahol összeérnek, horgoltam egy sort körbe zöld színnel.

Nos az én hóvirágaim ilyenek lettek:



Nincsenek megjegyzések: