2013. január 28., hétfő

Amigurumi (horgolt) gyümölcsök

       A horgolt zöldségek után néhány szem eper is készült a babakonyhába.
Horgolt eperszemek (rendelhető), Játék, Dekoráció, Baba játék, Játékfigura, Horgolt eperszemek babakonyhába, piacos játékhoz, dekorációnak, bárminek :)

Méretük 4 cm

, Meska
 
Kaptak ajándékba műanyag gyümölcsöket is, de érdekes módon azokkal alig játszanak. Talán azért, mert túl nagyok. Nem férnek bele a kis edénykékbe. Én direkt kicsiket horgoltam, hogy tényleg tudjanak velük játszani. (A másik oka a kis méretnek az volt, hogy hamar elkészüljek velük :))
Megérte horgolással tölteni az éjszakákat, mert szinte minden nap előkerülnek a babakonyhában a kis kosárkából. Dorka annyira édes, ahogy együtt főzi a zöldségeket, gyümölcsöket, sütiket :)

Ezek az eprek is leírás nélkül, saját kútfőből készültek. Mikor még csak szemezgettem az amigurumival, nem gondoltam volna, hogy valaha leírás nélkül is fogok tudni ilyeneket horgolni.
Most nagyon élvezem a horgolást, rengeteg ötletem van még. Inspirál, hogy a gyerekek szívesen játszanak velük.

Ugyan leírást nem készítettem hozzájuk, de ha bárki kéri, szívesen elkészítem és elküldöm.

Nincsenek megjegyzések: