2012. november 6., kedd

Mézeskalács Karácsonyfa díszek filcből

    
       Egyre többször találkozom a Neten filcből készült mézeskalács díszekkel. Nagyon mutatós díszek készíthetők így, nem véletlen hát, hogy én is kedvet kaptam hozzá.
Még tavaly kiszabtam ezeket a mézeskalácsokat, de az elkészítésükre sajnos nem maradt idő. Idén viszont ők lettek karácsonyi készülődésem első darabjai. Mert két gyerkőc mellett időben el kell kezdeni a készülődést, hogy mindenre jusson idő. Így sem mindig sikerül mindent véghez vinni (lásd ezek a mézeskalácsok...).

Teljes mértékben kézzel készültek. A kiszabott darabokat pelenkaöltéssel varrtam össze. Még összevarrás előtt egyszerű száröltéssel ráhímeztem a cukormázat. Kevés flízzel tömtem ki őket. Érdemes kipróbálni, mert igazán szép díszeket készíthetünk így és még csak attól sem kell tartanunk, hogy idővel tönkremennek, mint a valódi mézeskalácsok.

Nincsenek megjegyzések: